donderdag 5 juni 2008

Goed Gesprek

“Wat ik je nog zeggen wilde is d…”
“Mam, moet je kijken!”
“Oh ja, schat, wat mooi!” “Wat zei je ook alweer?”
“Eh, nou dat ik er gister achter kwam…”
“Mammie, ‘k heb zo’n dorst…”
“Dan moet je even wat drinken, lieverd. Hier heb je water”
“’K wil wel een rietje, mam”
“Dat hebben ze hier niet….”
“Nou… dat is stom..thuis heb ik wel altijd een rietje!”
“Pff…Nou, laat haar maar even, hoor “
“Ja,…. graag. Ik was je iets aan het vertellen”
“Ja, ik luister toch!”
“Nou, ik krijg niet echt de indruk”
“Nou, kom op, doe niet zo flauw, wat wilde je zeggen”
“Eh… nou, dat ik me opeens bedacht dat het toch wel heel raar is….”
“Geloof dat ik moet poepen, mam…..”
“Dat meen je niet! Echt? Weet je het zeker? Die wc’s zijn hier altijd zo vies. Nou, ik ga wel even met je mee”……………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………..

“Zo, ging het?”
“Ja, ik heb haar even opgetild boven de bril. Nou, hèhè, waar waren we gebleven?”
“Ja, ik ben het zelf ook weer kwijt. Even denken…. Oh ja, ik weet het weer. Nou, dat ik me laatst opeens op de fiets bedacht dat het zo lang geleden lijkt…”
“Pas op, je glas, hij gaat bijna om!”
“… Dat het zo lang geleden…..”
“Mammie, …..‘k wil eigenlijk naar huis, ik weet hier niks te doen”
“Even wachten, lieverd, we gaan zo… Ja?”
“Nou, dat het zo lang geleden lijkt dat wij een goed gesprek hadden…”

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Patrick zou zeggen: "Witz und ironie!"

Anoniem zei

Als ik ik ben en Zon Zon, wie is dan die aardige, geduldige vriendin in dit stukje?